Het kan beter

ICT is vanzelfsprekend in je organisatie. Maar benut je de mogelijkheden wel optimaal? Heb je al eens nagedacht over de volgende stap? Met ICT als service maken we van ICT een volledig geïntegreerd bedrijfsmiddel. Dat leidt tot lagere en voorspelbare kosten, meer kwaliteit en continuïteit.

Managed ICT
ICT als service is flexibel: bepaal zelf wat je nodig hebt. Groeit de organisatie, het aantal werkplekken? Dan groeit Managed ICT vanzelf met je mee. Andersom werkt het net zo.

Alles onder één dak
Alle ICT-zorgen uitbesteden en je handen vrij? Dan ben je aan het juiste adres. Van licentiebeheer tot werkplekbeheer, internetverbindingen, telefonie, backup en cloudcomputing. Met een laagdrempelige Servicedesk die je medewerkers direct assisteert. Telefonisch en online, waar ze ook zijn.

Flexibel en schaalbaar: de cloud
Is er tijdelijk capaciteit nodig, een extra server? Doe het met de cloud! Al zeggen we het zelf: we blinken uit in het hosten en beheren van cloudservers. Indien gewenst in je private cloud, steeds gemonitord en goed beveiligd. Zelf minder servers op de bedrijfslocatie, of zelfs geheel uitfaseren? Doen we! Dagelijks beheren we een groot aantal Office 365 -omgevingen, al dan niet gekoppeld aan lokale servers.

Bellen met hosted VoIP
Weg met die dure en verouderde telefooncentrale. Ga nu over op telefonie in de cloud. Gewoon bellen? Prima. Of wil je vast-mobiel integratie, video-conferencing, call-recording (ook mobiel)? hIP Office Totaalcommunicatie biedt talloze mogelijkheden en groeit met je mee.

Safety First
Het één nog mooier dan het ander: het is leuk, al die mogelijkheden. Maar bij alles wat we doen staan continuïteit en veiligheid van je organisatie voorop. Dat heeft gevolgen voor hoe en wat we doen.

Dit is NetExpert

  • 25 jaar ervaring
  • Vooraf weten waar je aan toe bent
  • Partner van toonaangevende fabrikanten
  • Gecertificeerde specialisten
  • Pragmatisch en vooruitstrevend
  • Vakkundige Servicedesk

    Kennismaken?